Valentino (parfüm) termékek.

A világhírű Valentino márka alapítója nevét viseli - az olaszországi Voghera-ban 1932-ben született, és mára már legendássá vált Valentino Garavani nevét. A rendkívül tehetséges férfi még diákként megnyerte az International Wool Secretariat (Nemzetközi Gyapjútitkárság) tekintélyes divat-és textiltervezés versenyét. Ennek köszönhetõen állásajánlatot kapott a francia Jean Desses divatháztól és a híres Guy Laroche mellett dolgozhatott. Valentino filozófiája meglehetõsen egyszerű. "Tudom, hogy mit akarnak a nõk, " mondta egyszer. "Szépek akarnak lenni. " Rómában 1960-ban szalont nyitott a Via Condottin és bemutatta az elsõ saját kollekcióját. Ezzel hatalmas sikert aratott. Többek között Elisabeth Taylor figyelmét is felkeltette, aki akkoriban Olaszországban forgatta egyik filmjét, és egész életén át Valentino alkotásainak csodálója maradt. A nyolcvanas évek végén Valentino luxusparfümök készítésébe fogott - kezdetben a Procter and Gamble, késõbb a Puig közreműködésével. Ezek érzéki, elegáns, szokatlan, romantikus és merész alkotások. Üvegcséik is rendkívül figyelemre méltók. Például a Valentino Eau de Parfum üvegcséje, melynek nyakát fekete gyöngy és ezüst gyűrű díszíti, a maga nemében kész remekműnek tekinthetõ. A Valentino illatok elkészítésében olyan vezetõ parfümõrök vettek és vesznek részt, mint Ilias Ermenidis, Francoise Caron, Alberto Morillas, Givaudan, Antoine Lie vagy Cecile Matton. Valentino büszke arra, hogy képes szinte minden korosztály legigényesebb ügyfelei elvárásainak eleget tenni. Gazdag kínálatában még a fiatal nõk, és a senior urak is találnak magukhoz illõt. A Valentino csúcsminõségű tusfürdõ gélekkel, testápoló tejekkel, borotválkozás utáni balzsamokkal, rúzsokkal és más kozmetikai termékekkel is jelen van a piacon. A Valentino azok márkája, akik hisznek abban, hogy az életet a lehetõ legteljesebben kell élvezni, mindent teljes odaadással, akik nem elégszenek meg akármivel, tökéletesen ki akarják hangsúlyozni egyéni stílusukat, fontosnak tartják a különlegességet és a társadalmi tekintélyt. 
Nincs termék feltöltve a gyártóhoz.